bijna thuis.... - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Yvette - WaarBenJij.nu bijna thuis.... - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Yvette - WaarBenJij.nu

bijna thuis....

Door: yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

28 Juni 2011 | Canada, Ottawa

Hallo allemaal,

Laatste bericht uit Canada.

Rugzakken zijn weer ingepakt, alles wat niet meer nodig was en niet mee naar huis kan in een goede doelen bak gemikt. Hebben we onze goede daad ook gedaan. Laatste maaltijd op, nu op hotelkamer bezig om nog twee keer 650 ml bier op te maken. Kan niet mee.

Wat hebben we nog gedaan;
In Whistler zijn we van de ene gondel naar de andere gondel gegaan en dan nog wat stoeltjesliften. Was leuk, lag nog veel sneeuw, meer dan we hadden gedacht. Wandelen was er niet bij. Wel nog een beer gezien vanuit de stoeltjeslift, alweer een! Ze blijven leuk.
En nu sinds zaterdagmiddag in Vancouver, op ons oude stekje terug!
Gisteren hebben we de halve stad doorkruist. Nog een park en Granville Island bekeken. Hadden mooi weer, zeker 20+ met een zonnetje.
Vandaag Grouse Mountain opgegaan, was bewolkt maar konden goed rondkijken. Weer een gondel en daarna een stoeltjeslift. Deze stoeltjeslift was eng, denk Villa Volta, dus naar beneden gewandeld.
Boven op de berg een windmolen in geweest, was minder eng, twee grizzlyberen bekeken. Was ook een roofvogelshow, maar die kenden we nu wel.
En een lumberjackshow, die was grappig, publiek ook. Rare jongens die amerikanen.

En nu dus bijna klaar voor de reis.
Woensdag landen we om 10.25 weer in amsterdam.
Moeten we echt terug naar de real world!

Tot binnenkort.

XXX

• 28 Juni 2011 - 13:00

Henk:

Nou, het was een prachtige reis, maar nu vind ik het wel weer leuk dat jullie terug komen hoor!

Bart ga je vrijdag mee naar de GIFA in Dusseldorf?! (grapje)

Goede reis en hoop jullie snel weer te zien!