weer thuis - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Yvette - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Yvette - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

30 Juni 2011 | Canada, Ottawa

Hallo allemaal,

We zijn weer veilig thuis!

Dinsdagmorgen hebben we nog wat winkels onveilig gemaakt in Vancouver voor we om 12u onze auto zijn gaan inleveren.
Bleek dat we de auto voor 10u hadden moeten inleveren omdat we hem ook om 10u hadden opgehaald. Dus 90 dollar voor een dag extra betalen! Afzetters, 55 dagen een auto huren een dan toch nog voor twwe uur teveel ons een hele dag laten betalen. En dan moesten we ook nog onze tassen gaan inleveren. Dat viel weer mee, zaten nog onder de 23 kilo. Maakte de auto weer een beetje goed.

Vlucht is goed verlopen en om 2 uur 's nachts voor ons gevoel weer veilig in Amsterdam! Trein naar Eindhoven, konden we gelijk de schade in Vught opnemen van het noodweer. Echte ramptoeristen zijn we.
Opgehaald door Emile, was heel fijn.
Koffie gedronken, lekkere taart gegeten en 's avonds om 18.00u gecrasht in ons bed. Heerlijk gslapen tot een uur of 4.
Vanmorgen zaten we om 6 uur gezellig samen op de bank. Was in de machine en voor 8 uur hing de eerste lading al buiten aan de lijn! Het huishouden loopt weer!

Dat was het dan voor deze vakantie, leuk dat jullie weer ons zo goed hebben gevolgd en als er weer goed gespaard zal er wel weer iets te lezen zijn.

Veel liefs Bart & Yvette

Tot ziens weer binnekort.

• 30 Juni 2011 - 07:27

Pauline:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn!
    Ben benieuwd of je de dag zonder jetlag doorkomt, wahaha.
    90 dollar is wel echt heel asociaal zeg.
    Rustig aan bijkomen dan maar.

liefs
    Pauline