Dag 1 - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Yvette - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Yvette - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Yvette

05 Januari 2014 | Hong Kong, Hongkong

Hallo allemaal!

Daar zijn we weer.
Gisteren uitgezwaaid op Schiphol door familie Rijksen en Marjon, Gaston & Pien! Was gezellig.

Na een eerste dag/nacht vliegen zijn we nu in Hongkong. Vlucht is goed gegaan, dat is altijd fijn.
Nu duf midden in de nacht koffie aan t drinken, vanavond om 19.00 vliegen we weer door, om dan in Auckland te arriveren!

Dan volgt weer meer.

Liefs Bart & Yvette

• 05 Januari 2014 - 10:09

Emile:

Fijn dat het eerste deel van de reis voorspoedig is verlopen!
    Succes met het tweede deel!
    Groetjes, Emile

• 05 Januari 2014 - 10:53

Catrie Rijksen:

Wij hebben jullie vlucht naar Hongkong kunnen volgen, vandaar gesms toen je geland was.

• 05 Januari 2014 - 11:39

Leonie Niekel:

Dan heb je het grootste gedeelte van de vlucht er al op zitten. Nu lekker de benen strekken en voor straks succes met de landing in Auckland!! groetjes van ons allemaal

• 05 Januari 2014 - 15:00

Raquel:

Nog even volhouden dan! En dam genieten in Australie!! X Raquel

• 05 Januari 2014 - 19:21

Annelijn:

Wat fijn om te horen dat de eerste vlucht goed is gegaan. Op naar de volgende :)!
    Heel veel plezier en geniet ervan. X

• 05 Januari 2014 - 20:45

Pauline:

Jullie zijn vast al geland. Jullie neefjes gaan jullie ook volgen. Ze vinden het echt wel vet stoer. :-)