Foto's uit Australie - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Yvette - WaarBenJij.nu Foto's uit Australie - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Yvette - WaarBenJij.nu

Foto's uit Australie

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Yvette

13 Mei 2014 | Australië, Port Douglas

Hallo allemaal.

Na een hele lange tijd, weer een teken van leven vanuit Australië. Onze reis zit er al bijna op. Nog 9 dagen en dan zijn we weer thuis. Momenteel zijn we in Port Douglas. Voor Australische begrippen om de hoek van onze eindbestemming, Cairns. De komende dagen gaan we nog wat noordelijker. Cape Tribulation en Daintree National Park staan nog op ons lijstje. Kijken of we nog een krokodil in het wild kunnen vinden.

Op Flickr staat een kleine selectie van de grote hoeveelheid foto's.

Wellicht binnenkort een uitgebreider verhaal bij de foto's.

Groeten en tot snel.

Yvette & Bart

• 13 Mei 2014 - 13:00

Marjoleine:

Wat een schitterende foto's! Wat een mooie locaties, maar ook zeker fotografisch talent, zowel degene die de camera hanteert als hetgeen of degene die te zien zijn. Tweede carrière? Inzending voor een fotowedstrijd voor de National Geographic? Welke camera hebben jullie? Nog heel, heel veel plezier daar met zijn tweetjes!

groet, Marjoleine

• 13 Mei 2014 - 15:01

Merel:

Wat een mooie foto's! Leuk om er alvast een beeld bij te hebben! De rest van de verhalen horen we natuurlijk nog graag!
    Nog heel veel plezier daar de laatste dagen en alvast een goede terugreis!
    Groetjes, Merel, Gijs, Sepp en Job

• 14 Mei 2014 - 07:58

Afke:

Wauw! Super mooie foto's! Je zou ze zo als ansichtkaart kunnen verkopen.
    Geniet nog van jullie laatste anderhalve week daar!
    Groetjes Afke