Tasmanië - Reisverslag uit Stanley, Australië van Yvette - WaarBenJij.nu Tasmanië - Reisverslag uit Stanley, Australië van Yvette - WaarBenJij.nu

Tasmanië

Door: Yvette&Bart

Blijf op de hoogte en volg Yvette

11 Maart 2014 | Australië, Stanley

Even een korte mededeling. We zijn in Tasmanië sinds 27 februari en bevalt weer heel goed!
WiFi is hier niet zo als gehoopt, duur of slecht. En als we even WiFi hebben dan lezen we onze mail, appen met die kan/wil en dan is t weer op.
Moeten hard werken om alles te zien wat we willen zien! We gaan dadelijk op weg naar Cradle Mountain, daar een paar dagen wandelen en hopen op een levende wombat. Doden genoeg hier langs de weg...

21 maart vliegen we naar Melbourne, voor die tijd volgt een uitgebreid verslag.

Veel liefs van ons
XX

• 17 Maart 2014 - 07:31

Vera:

Welcome to Australia!
    Internet is in heel Australie duur, ze zijn nog een beetje achter wat dit betreft tov de rest van de wereld. Hopelijk hebje goed weer op Mt Cradle, vandaag regende het daar.
    Geniet ook van het lekkere eten op Tasmanie.

Gr
    Vera

• 19 Maart 2014 - 10:06

Cindy:

Heej vakantiegangers.....wat moeten jullie toch hard werken! ;-) Maar dat is niet erg, dan weet je nog hoe het moet als je weer terug bent op onze afdeling Yvette! Hahaha...
    Zo te lezen hebben jullie het nog prima naar jullie zin. Is het inmiddels gelukt een tentje te vinden?
    En die foto's. De jongens hier kijken iedere keer hun ogen uit....jullie hebben er twee lekker gemaakt! Nu willen ze ook daarheen....hahaha! Bedankt hoor!

Geniet nog lekker en laat ons maar fijn meegenieten!