laatste uren - Reisverslag uit Perth, Australië van Yvette - WaarBenJij.nu laatste uren - Reisverslag uit Perth, Australië van Yvette - WaarBenJij.nu

laatste uren

Door: yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

25 April 2010 | Australië, Perth

Het laatste bericht vanuit down under! Auto is ingeleverd, tassen staan ingepakt in een bagageopslag en wij gaan maar bij het zwembad zitten zometeen in de zon. wachten tot we om 20u worden opgehaald.

Onze dag op rottnest island was lekker. Was redelijk weer, wat wolkjes maar niet koud. Goed fietsweer. We hebben zeker drie spinninglessen in een dag gedaan, was berg op berg af. Hebben weer goed kunnen oefenen. Nog gesnorkeld en op het strand gelegen, quokka's gezocht en gevonden. En vanaf het strand een grote slang bekeken die voorbij kwam gekropen. Was op een betere afstand als die op Tassie.
Niet echt zeeziek geworden op de boot, beetje maar. Bart niet, die heeft nooit ergens last van.
Hebben ons goed vermaakt op het eiland.
Op weg naar ons hotel in Perth het strand bij Cottesloe nog eens bekeken, niets veranderd. Niet gezwommen, geen zwemweer.
eerste dag in perth naar de dierentuin gegaan. Alle beesten die we nog niet hadden gezien kunnen zien, was leuk.
Vrijdags een winkeldag, want er moesten nog souvenirs gekocht worden. Valt niet mee om iets leuks tussen alle zooi te vinden. Maar het is altijd leuk om te kijken wat een prachtige dingen je allemaal kan meenemen.
Gisteren hebben we eerst de auto ingeleverd en daarna in Kings Park gelegen en rondgewandeld. Waren al druk bezig met de voorberijdingen voor ANZAC day. Te vergelijken met
4-5 mei. In de stad waren al wegen gesloten voor de parade van vandaag.
's avonds bij Belgium beer cafe gegeten en bier gedronken. En lekker frietjes met mayonaise, is toch lekkerder als met ketchup.
En nu onze laatste dag. Gisteravond en vanmorgen ingepakt, nog meer opgeruimd en weggegooid. Wat een zooi hebben we verzameld, maar het zit allemaal weer in een rugzak. Hopen dat we niet teveel over de 20 kg zitten. Vanmorgen naar de parade geweest, met een australische vlag mogen zwaaien naar de veteranen. Hebben we ons een paar uur mee vermaakt. De dawn-ceremonie hebben aan onze neus voorbij laten gaan, moest een tas ingepakt worden.

En nog een middagje in de zon aan het zwembad, is een goede afsluiter dachten we zo.

Geniet nog van jullie rust, binnen 48 uur zijn we weer in nederland!

Groetjes Bart & Yvette

• 25 April 2010 - 06:04

Cos:

We hebben de thermostaat wat hoger gezet om de overgang wat aangenamer te maken voor jullie.

• 25 April 2010 - 11:49

Pauline:

Nog eens een goede reis. Wij zijn vanaf zondag in breugel dus zien jullie snel.