weer thuis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Yvette - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Yvette - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

29 April 2010 | Nederland, Eindhoven

Hallo allemaal,

we zullen ons nog even netjes afmelden bij jullie.
Onze terugreis is goed gegaan, gelukkig maar. Je weet het nooit met een vliegtuig.

Eerste deel van Perth naar Hong Kong was acht uur vliegen. Zaten achterin het vliegtuig, rij van drie. Bij het opstijgen rammelde alles in de keuken! Hmmm

Kregen eerst nog een souper voorgeschoteld. Was best lekker, maar we wilden slapen! Was ondertussen na 1.00u. Onze normale bedtijd was tussen 21-22 geworden. En we hadden ook weer een tv met allerlei leuke dingen te bekijken. Maar we hebben wel even lekker geslapen.
Om 8.00 waren we weer geland nadat we nog een goed ontbijtje naar binnen mochten schuiven.
Immigration formulier invullen en we kregen weer een mooie stempel in ons paspoort van de douane.

Hong Kong was weer even wennen. Wat een chaos. Loopt allemaal kris kras door elkaar. Waren we net gewend links te lopen op de stoep, nu kon je alle kanten op.
Wegbewijzering was ook niet helemaal zoals we gewend waren. WAs even zoeken in het begin.
Zijn eerst The Peak opgegaan. Hoge berg waar je met een tram opgaat, is erg steil. Maar dat zie je niet zo, dus dat valt mee. Uitzicht was mooi, mar was niet zo helder, bewolkt en mist, dachten wij. Maar smog en bewolkt kan ook. Gelukkig zijn er veel plaatjes van hoe het ook kan zijn.
Daarna naar de star jetty gewandeld, hebben we met een bootje een uur door de haven gevaren. Door het slechte zicht was dat niet zo spectaculair. Verder zaten we mee te deinen op het water. Toch wel moe, dus ik ben in slaap gevallen, bart heeft zitten dutten. Ogen waren erg zwaar. Hierna heel even rondgelopen, maar we waren het sjouwen met de zware rugzak wel beu, dus weer terug naar het vliegveld.
Weer een mooie stempel dat we het land verlaten. was pas 17.00, dus een lekkere relaxstoel opgezocht en daar twee uur op liggen lezen en slapen. was erg fijn. Wat rondgewandeld, wat gegeten en koffie gedronken. Weer op een bank gelegen en om 23.40 mochten we eindelijk gaan boarden! Weer een souper en daarna prima geslapen, wat films/series bekeken. Ontbijtje en om 7.00 geland in amsterdam!

8.15 de trein en om 9.45 taxi. En 10.00 waren we thuis!

Toch wel fijn om weer thuis te zijn.
En nu zijn we druk met wassen, opruimen, foto's bewerken. Iedereen weer zien. Maar goed dat we nog even vrij zijn.

Iedereen bedankt voor het lezen van ons verhaal en de reacties hierop, was leuk om ook wat van thuis te horen.

En de foto's kunnen jullie allemaal komen bekijken tzt.

Tot binnenkort weer allemaal!

Bart & Yvette

• 06 Mei 2010 - 09:13

Marjoleine:

Leuk zo'n afsluitend verhaal! Jullie bedankt dat we op afstand mee mochten genieten. Zet me weer aan tot dromen en ideeën.