Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Yvette - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Yvette - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Yvette

31 Januari 2010 | Nederland, Eindhoven

Nog drie nachtjes slapen en dan is het zover. Nu nog even in de sneeuw maar over een paar dagen 25 graden in de zon. :-) Na een lange vlucht eerst een paar dagen wennen in Sydney en dan door naar Hobart op Tasmanië.

• 03 Februari 2010 - 16:36

Gijs En Merel:

Hi Ozzies,

Jullie zitten nu hoog in de lucht op weg voor een geweldige vakantie. Geniet van de komende 3 maanden. We zijn benieuwd naar jullie belevenissen in Australie. We lezen het wel,

groetjes van Gijs en Merel

• 04 Februari 2010 - 00:02

Pauline:

Jaaa en daar gingen ze dan! Wat stilletjes (mijn kinders maakten als compensatie meer dan genoeg geluid) o door de douane...een laatste zwaai, een belletje (welke gate zitten jullie!) en dan...die grote vogel die het luchtruim kiest!

Misschien zijn jullie alweer geland maar so far, so good! Maak er wat moois van.

liefs

Pauline

• 04 Februari 2010 - 16:18

Paps&mams:

Lieve trekvogels,jullie zijn nu de zomergasten van down-under en al dat lekkere warme weer...

• 04 Februari 2010 - 18:20

Petri:

Hi there!

Veel plezier in no-worries-land! Geniet van jullie tijd daar en we houden jullie avonturen zeker in de gaten op jullie site.
    Groetjes, ook van Cos en Puck en Vicki

• 05 Februari 2010 - 00:01

Nachtwacht!:

Hey Yvette (en ook Bart natuurlijk),

Vanuit de nacht ook een hele fijne vakantie gewenst. We zien de boomerang met jullie berichtjes vanzelf wel verschijnen. We houden het in de gaten.

See you later alligator!

Lilian, Margo, Gijs.

Ps van Margo:

TvY 1:(Tips voor Yvette)
    In de Sydneytower de Experience doen. Helemaal te gek!

TvY 2:
    Een tasmanian devil fotograferen (beter nog is filmen)

• 05 Februari 2010 - 00:05

Nachtwacht!:

Dat sipkijkend dingetje slaat op ons in de nacht. Wij willen namelijk ook lekker in de zon door Sydney wandelen. Genietse!

• 05 Februari 2010 - 21:39

Tonny&Wim:

Nog een dag wennen in Sydney en dan begind de grote trektocht .
    Wij wensen jullie een fijne tijd in Australie

Gr.mam en pap