melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Yvette - WaarBenJij.nu melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Yvette - WaarBenJij.nu

melbourne

Door: yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

01 Maart 2010 | Australië, Melbourne

Daar zijn we weer!!! Snel he?

Gisteren nog wat grote golven bekeken, pre tsunami of door de wind?
Geen tsunami geweest, wel veel wind. Nog koffie bij de banjo's om daar afscheid van te nemen. En op naar t vliegveld.
We zij naar Melbourne komen vliegen, nu op het vaste land. Vlucht verliep goed, wel wat hobbelig en wind mee. Stukje extra moeten vliegen, mocht nog niet geland worden.

Enigszins in cultuursock zijn we nu, van het rustige no-nonsense zitten we nu in een hotel in het zakendistrict. Is net effe anders. Ziet er allemaal mooi uit, dat was er 9 jaar geleden nog niet. Wel iets herkend hier. Gelukkig maar.

Vanmorgen onze auto opgehaald. Was niet zo makkelijk als we dachten, wij weer in de shuttle terug naar het vliegveld, heeft apollo niet daar het ophaalkantoor. Volgens info mannetje konden we bellen en dan werden we opgehaald. Na drie keer proberen werd ons verteld dat we met de taxi konden komen, weer 19 dollar.
Maar we hebben weer een mooie, heeeel groot. Een Toyota Camry( voor Cos). En deze keer een automaat. we weten wat je bedoelde Leonie. Als je gaat remmen met je linkervoet dan vlieg je door de voorruit zonder gordel. Die werkt goed weten we nu. Met rechts remmen zoals altijd werkt goed en we zijn veilig door de stad getufd. eerste file achter de rug.

Gisteravond ergens heerlijk gegeten om de hoek van het hotel. Vandaag door de stad gesjokt en wat bekeken. Weer lekker gegeten(pizza) en gaan zo de toren op om alles van bovenaf te bekijken, was 9 jaar geleden ook nog niet.

Morgen beginnen we aan de Great Ocean Road. we houden jullie op de hoogte. Grampians zitten ook in het programma.

Groeten Yvette & Bart

• 01 Maart 2010 - 09:43

Gijs En Merel:

Goed te lezen dat jullie Tasmanie geweldig vonden en het naar jullie zin hebben. Veel plezier op de Great Ocean Road en we zien de foto's wel verschijnen. (1000?)

groetjes van Gijs en Merel.

• 01 Maart 2010 - 12:48

Leonie:

Wat een mooie verhalen weer en leuk dat je ook nog dingen van 9 jaar geleden herkent. Ben benieuwd wat jullie van the great ocean road vinden. Houdt bij de apostelen je vliegennetje bij de hand!!
    groetjes leonie

• 02 Maart 2010 - 12:38

Kristine:

Mooie foto's! Fijn dat het allemaal goed gaat. Ben jaloers als ik dat allemaal lees en zie.
    Veel plezier samen!

• 02 Maart 2010 - 14:00

Marjoleine:

Jeetje, wat een verhaal. Vooral over Hobart. Ook nog genieten hè(naast het schrijven).

Is het warme weer al in zicht?

• 02 Maart 2010 - 20:11

Cos:

Yvette, jij hoeft geen boeken meer te kopen, je kunt ze zelf schrijven!
    (haha, een Camry met 4 cilinders voor Bart en 2 extra voor Yvette. Als het gaspedaal maar niet blijft hangen.)